Προσλαμβάνουμε έναν Ρεσεψιονίστ για να είναι υπεύθυνος απέναντι στους επισκέπτες, να ελέγχει τους επισκέπτες εντός και εκτός του ξενοδοχείου, να αντιμετωπίζει απορίες επισκεπτών, να παρέχει άμεση και επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών για να καλύψει τις ανάγκες των επισκεπτών και να διασφαλίζει την ικανοποίηση των επισκεπτών.
Ευθύνες
- καλωσορίστε και καλωσορίστε τους επισκέπτες
- Απαντήστε και κατευθύνετε τις εισερχόμενες κλήσεις
- Ενημερώστε τους επισκέπτες για τις τιμές και τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου
- Κάντε και επιβεβαιώστε κρατήσεις για τους επισκέπτες
- Εξασφαλίστε τη σωστή κατανομή του δωματίου
- Εγγραφείτε και ελέγξτε τους επισκέπτες
- Ανάκτηση αλληλογραφίας, πακέτων και εγγράφων, όπως φαξ για επισκέπτες
Προσόντα
- Προσανατολισμός εξυπηρέτησης πελατών
- Προσοχή στη λεπτομέρεια και ακρίβεια
- Δυνατότητα πολλαπλών εργασιών και ιεράρχησης προτεραιοτήτων
- Επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά
- Αποτελεσματικές δεξιότητες προφορικής και γραπτής επικοινωνίας
- Ικανότητες επίλυσης συγκρούσεων
- Ικανότητα να ανταποκρίνεται κατάλληλα σε διαφορετικούς πελάτες και επισκέπτες
Οι ειδικευμένοι καλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό τους/το βιογραφικό τους μέσω email για αίτηση.
Τύπος Απασχόλησης: Πλήρης
Μισθός:
Email: luisaperez.jobs@gmail.com
Ιστοσελίδα επιχείρησης - εταιρείας:
Τηλέφωνο/Fax:
Facebook: