Μεγάλος Όμιλος αναζητά για τα κεντρικά γραφεία στην Αθήνα (Λ. Συγγρού) υπάλληλο γραμματειακής υποστήριξης και διαχείρισης τηλεφωνικού κέντρου.
Καθήκοντα:
- διαχείριση τηλεφωνημάτων και αλληλογραφίας
- προγραματισμός συναντήσεων και ραντεβού, καθώς και επαγγελματικών ταξιδίων των στελεχών
- σημείο επαφής εσωτερικών και εξωτερικών πελατών
- αρχειοθέτηση
- προετοιμασία αναφορών, παρουσιάσεων και προτάσεων
- έλεγχος της κατάστασης και του εξοπλισμού του γραφείου, καθώς και διενέργεια σχετικών παραγγελιών και προμηθειών
- υποστήριξη των τμημάτων διοίκησης και πωλήσεων
Προφίλ υποψηφίου:
- 1 - 3 χρόνια προϋπηρεσία καθήκοντα διοικητικής υποστήριξης
- πτυχίο στη διοίκηση επιχειρήσεων ή σε συναφές αντικείμενο
- άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας
- πολύ καλή γνώση Microsoft Suite Office
- οργανωτικές ικανότητες
- ευχέρεια στην επικοινωνία (προφορική και γραπτή)
- ευχέρεια στη διαχείριση χρόνου και στη θέση προτεραιοτήτων
- εχεμύθεια
Η εταιρεία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και ευκαιρίες εξέλιξης σε ένα διαρκώς και διεθνώς αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον.
Εάν σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας και θεωρείτε ότι ταιριάζει στο επαγγελματικό σας προφίλ, παρακαλούμε να αποστείλετε το βιογραφικό σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: biografiko@dypa.gov.gr με ένδειξη στο θέμα "ΚΩΔΙΚΟΣ ΘΕΣΗΣ 121_Γ". Σε διαφορετική περίπτωση, το βιογραφικό σας δεν θα μπορεί να αξιοποιηθεί.