Και αυτό διότι η εταιρεία διαχείρισης του σιδηροδρομικού δικτύου αντιμετωπίζει σημαντικές ελλείψεις προσωπικού, οι οποίες μάλιστα αναμένεται να ενταθούν τα επόμενα χρόνια.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στόχος είναι μέσα στην επόμενη χρονιά να προσληφθούν στον ΟΣΕ περισσότεροι από 200 νέοι εργαζόμενοι με μια διαδικασία – fast track, παρόμοια με αυτή που ακολουθήθηκε πρόσφατα για την στελέχωση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας με 650 οδηγούς και τεχνικούς.
Πηγές του σιδηροδρόμου περιγράφουν με μελανά χρώματα την εικόνα που έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια στον οργανισμό που παραμένει για χρόνια υποστελεχωμένος και υποχρηματοδοτούμενος.
Σήμερα, το ανθρώπινο δυναμικό του ΟΣΕ ανέρχεται στα 920 άτομα, καθώς την προηγούμενη δεκαετία συνταξιοδοτήθηκαν περίπου 1.900 εργαζόμενοι, ενώ το «κύμα φυγής” αναμένεται να συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια καθώς πολλοί εναπομείναντες βρίσκονται κοντά στη σύνταξη.
Ανώτατο στέλεχος του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών εκτιμά ότι αν αυτή η κατάσταση συνεχιστεί, μέχρι το 2024 δεν θα έχουν μείνει περισσότεροι από 600 εργαζόμενοι στον ΟΣΕ.
Ως αποτέλεσμα παρατηρείται έλλειψη σε σταθμάρχες, κλειδούχους και προσωπικό κίνησης.
Πρόκειται για θέσεις εργασίας που είναι απαραίτητες για την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία του σιδηροδρόμου, ο οποίος, όπως έχει τονίσει επανειλημμένα η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, μπαίνει πλέον σε πρώτο πλάνο.